Підлогу Зейн Пілзер: Wellness — революція

Підлогу Зейн Пілзер: Wellness — революція
Відомий міжнародний економіст Пол Зейн Пілзер свого часу передбачив Інтернет-революцію. Його передбачення 2002 року ціною в Трильйон $ — Wellness...
Підлогу Зейн Пілзер є всесвітньо визнаним економістом, економічним радником двох американських Президентів, підприємцем, мультимільйонером, професором університету і автором восьми бестселерів.
Пілзер закінчив університет за 3 роки і отримав ступінь MBA за 15 місяців у віці 22 років. У 24 роки він був призначений помічником професора в Нью-Йоркському університеті, де в подальшому він викладав протягом наступних 20 років. У 22 роки він став наймолодшим інспектором в Citibank, а в 24 роки — наймолодшим віце-президентом. Пілзер створив кілька бізнесів, завдяки яким заробив свій перший мільйон доларів до 26 років і свої перші 10 мільйонів до 30 років. За попередні 20 років Пілзер створював або керував п'ятьма компаніями в галузі розробки програмного забезпечення, навчання, wellness та фінансів.
У Статі Пилзера є для нас новина: Ми є свідками вибухового зростання нової індустрії в один трильйон доларів. Сьогодні найбільша можливість розбагатіти у тих, хто, за словами Пилзера, займається «інтелектуальним дистрибьюторством».
«У моїй новій книзі «Наступний трильйон», пише Пол Пілзер, я виділяю дві функції розподілу: фізичну та інтелектуальну.
Фізичний розподіл означає доставку продукту споживачеві — продукту, який клієнту вже знайомий і який він хоче отримати.
Інтелектуальний розподіл полягає в тому, що ви дізнаєтеся про новий продукт або послугу, про які раніше не було відомо. Сьогодні саме в інтелектуальному розподілі укладені найбільші можливості.
Стани, які будуть нажиті в новому тисячолітті — принаймні в перше десятиліття, — будуть в сфері інтелектуального розподілу: ознайомлення споживачів з продуктами і послугами, які покращать їхнє життя, але про яких вони досі не знали.
Маркетинг сьогодні — це майже повністю інтелектуальний розподіл. Коли ви в якості представника маркетингу обговорюєте з споживачем продукт, ви насправді його не вручаєте. Ви доручаєте це транспортної компанії, яка доставить цей продукт вашої споживачеві.
Ще більше вражає той факт, що маркетинг сьогодні зазвичай робиться один-на-один людиною, який сам використовує цей продукт. На відміну від продавця автомобілів, електроніки або одягу, представник корпоративного маркетингу — це інтелігентна, досвідчений ентузіаст, який сам використовує продукт, який вас зацікавив.
Ті компанії, які процвітають в корпоративному маркетингу, майже повністю концентрують свою увагу на інтелектуальному розподілі, знайомлячи людей з новими продуктами і послугами, які покращують їх життя.
Ті, хто доб'ється видатного успіху, зроблять це завдяки володінню унікальною запатентованою технологією. І не просто унікальною, а ефективною — кращою, ніж у всіх інших.
Я визначаю «wellness» як гроші, витрачені на те, щоб відчувати себе більш здоровим, навіть якщо Ви не «хворі» за звичайним медичним параметрами. Щоб бути сильнішими, краще бачити, краще чути, щоб боротися з тим, що ми називаємо симптомами старіння. Сьогодні головна потреба більшості людей не в грошах, а в здоров'ї.
Сьогодні, чим нижчі доходи, тим частіше зустрічається ожиріння. Ожиріння — ознака поганого харчування. Зазвичай той, хто страждає від ожиріння, також потерпає від нестачі вітамінів, втоми і артриту або інших хвороб, які походять від поганого харчування.
З 1980 року відсоток людей з ожирінням і надмірною вагою в США майже подвоївся. У 1980 р. 15% населення страждало ожирінням; до 2000 року ця цифра підскочила до 27% — це 77 млн. людей з клінічним ожирінням! Тільки за останні 4 роки ці цифри зросли на 10% і продовжують рости зі швидкістю, що перевищує темпи поширення епідемій.
Завдяки такій кількості людей з ожирінням і надмірною вагою, у нас потроїлася схильність до діабету й інших подібних захворювань. Сьогодні, в період небувалого економічного добробуту, ми бачимо, як величезна частина нашого населення падає в прірву. Ось ще одна цифра, яка викликає у мене шок: 61% населення США має надлишкову вагу. Ця цифра також подвоїлася порівняно з 1980 р.
Сьогодні річний оборот індустрії харчування становить близько 1 трильйона доларів; ще один трильйон (фактично 1,4 трильйона) припадає на «бізнес хвороб». Ці дві галузі підживлюють один одного самим підступним чином, тому що більша частина хвороб сьогодні викликана поганим харчуванням, якими нас годує індустрія харчування. Ці дві галузі з оборотом в трильйон доларів співпрацюють для підтримки страшної цифри в 61% людей з надмірною вагою.
Дивлячись на ці цифри, можна подумати, що незабаром настане такий день, коли всі будуть мати надмірну вагу або страждати від ожиріння. Насправді це не так.
До складу 39% населення Америки, у яких немає надмірної ваги, входять 10-15 млн. старіючих американців; з віком вони стають здоровішими, міцніше, сильніше — фактично молодше, за будь-яким медичним визначенням.
Ці люди представляють новий економічний сектор. В основному, це заможні люди; як тільки у них з'являються гроші, вони починають замислюватися, як зміцнити своє здоров'я, і роблять це поза межами медичних закладів. Вони ходять в спортивні клуби, покращують своє харчування, приймають необхідну кількість вітамінів і мінералів, а також цікавляться добавками та іншими продуктами, які підтримують їх добробут.
Коли я побачив цю тенденцію, я задумався, чи немає тут бізнесу. Відповідь привів мене в подив.
У 2000 році wellness в Америці вже була галуззю з обсягами в 200 мільярдів доларів; близько половини цієї суми — це 24 млрд., витрачені на спортклуби, і 70 млрд., витрачені на вітаміни і мінерали. Десять років тому нічого подібного не було і в помині.
За визначенням, вся wellness — це нові технології. Єдина можливість дізнатися про неї — через знайомого вам людини, яка має досвід в цій області. Ви зустрічаєте свого однокашника по коледжу: «Джон, ти чудово виглядаєш! Ти пышешь здоров'ям — як це тобі вдалося?» Ви натикаєтеся на чийсь досвід у сфері wellness та дізнаєтеся, що є ціла галузь wellness з масою нових продуктів і послуг. З усього, що я коли-небудь займався, індустрія wellness виглядає зараз багатообіцяючої.
Правильна інформація про дієту, харчуванні, вітамінах, мінералах і добавках майже повністю суперечить всьому тому, що ми чули від наших медиків; для багатьох з нас вона суперечить тому, на чому нас виховували. Існує дуже багато неточної інформації, не дивно, що люди можуть бути налаштовані скептично. Єдина можливість змінити їх подання або почати отримувати нову інформацію — це людські контакти.
Це не відбувається протягом одного дня. Може знадобитися три, чотири, п'ять, шість бесід з різними людьми, щоб ви змінили свою думку. Ось чому wellness, яка насправді є інформацією, що змінює спосіб мислення, найкраще працює в умовах інтерактивного обміну один-на-один, тобто за зразком корпоративного маркетингу.
В перспективі я бачу, що до 2010 року індустрія wellness досягне 1 трильйона доларів. Я бачу величезні можливості для корпоративного маркетингу та його представників. Я бачу деякі компанії корпоративного маркетингу на чолі цієї індустрії, тому що вони випереджають інших у наданні нової інформації. Я бачу величезні можливості, що відкриваються перед корпоративним маркетингом, тому що сьогодні — це найкращий засіб ознайомлення людей з новими продуктами і послугами, як у США, так і в усьому світі. Для компаній, що працюють в корпоративному маркетингу, відкриваються необмежені можливості знайомити споживачів з продуктами і послугами індустрії wellness. Я також бачу величезний перспективи для успішних корпоративних компаній, особливо тих, які працюють в індустрії wellness, пов'язані з розвитком передових технологій.
Компанії, які в змозі краще задовольнити потреби своїх клієнтів, досягнуть найбільшого успіху.
Ви напевно чули або читали про людей Baby Boom (бебі бумерах). Тим не менш, хочу Вам надати, деякі факти.
Отже, аналіз показує, що велика частина компаній і людей заробляють великі гроші на людей, так званих Baby Boom.
Сьогодні 30% населення земної кулі, це люди, які народилися в період з 1946 по 1966 р. — період, названий Baby Boom (демографічний вибух). У ці післявоєнні роки в усьому світі народилося багато людей.
Найцікавіше в тому, що ці люди володіють 50% усієї грошової маси в світі. Про це написано в книзі «Нові професіонали» (Чарльз Кінг та Джеймс Робінсон).
Факт.
За різними оцінками, при сьогоднішньому рівні народжуваності у світі до 2011 року співвідношення пенсіонерів до працюючих людям буде 2 до 1. А до 2031 року 4-5 пенсіонерів буде припадати на 1-го працюючого.
Якщо Ви народилися з 1967 року і вище, то пенсію платити буде просто нічим. А тим, хто народився до 1967, тим будуть платити, але дуже мало.
Нікому буде заробляти нам пенсію, якщо ми її не зробимо собі самі!
Факт.
До речі, зверніть увагу, що в Росії процедура пенсійного накопичення змінена саме для людей, починаючи з 1967 року народження!
Що ж робити?! Давайте по порядку.
У книзі «Вікова хвиля» доктора Кена Дихтвольда, яка була написана понад 30 років тому, написано: «Якщо Ви знаєте, що потрібно людям Baby Boom — Ви багата людина».
Іншими словами: якщо Ви знаєте, що потрібно 30% населення, яке володіє 50-ма% грошової маси на Землі, ви багатий чоловік.
І це ще не все. Покоління Baby Boom сьогодні 42-62 і вони виростили своїх дітей на своїх ідеях і свій досвід. І це нове покоління споживає те, що створюють люди Baby Boom. У них інше розуміння ставлення до життя. Вони, так само як і їх батьки будуть боротися за прогрес, якість життя і здорове довголіття.
До чого я все це пишу? Слідкуйте за логікою!
У Вас, або у ваших знайомих є, чи ще будуть маленькі діти?
-Що найчастіше купується маленьким дітям? Правильно, дитяче харчування та памперси.
Факт.
1927 рік — Компанія Gerber, починає займатися дитячим харчуванням. Бізнес йде повільно. Народжується велика кількість людей, і в 1955 році бум на дитяче харчування. Компанія отримує величезні прибутки.
Факт.
1961 рік з'являються перші памперси. Перші великі гроші компанія Procter and Gamble зробила на людях Baby Boom.
Сьогодні продажу памперсів світі — 17 млрд. доларів.
«Бейбі-ки» підростають.
Факт.
В 1957 році було побудовано найбільше шкіл в світі, більше ніж за попередні 12 років сумарно, в різних країнах. Відповідно, гроші робилися на шкільному приладді, на обов'язковій шкільній формі.
Згадайте, в Радянський час в 7.15 ранку всі люди роблять зарядку. У всіх країнах світу це було модно!!! Запитайте, чи багато людей зараз в 7.15 махає ногами і руками?
Факт.
Перші більше гроші компанії Adidas, Puma, Nike зробили не на спортсменах, а на людях Baby Boom.
«Бейбі-ки» починають створювати сім'ї.
Факт.
На Заході і в Європі йде повальне будівництво збірних будинків. А в Росії величезна кількість «хрущовок». Треба було забезпечити людей Baby Boom житлом. Гроші робляться на будівництві!
— Зараз теж був будівельний бум, скажете Ви. Я з вами згоден, але давайте подивимося, люди якого віку, є основними покупцями? Від 40 років.
Люди Baby Boom виросли і почали заробляти. Вони визначають всі напрямки діяльності. Вони починають диктувати економіку і політику всього світу.
Факти.
1960-ті роки рок-н-рол, концерти, пластинки. Шоу-бізнес — це великі гроші.
1970-ті роки робляться гроші на побутові прилади, МІКРОХВИЛЬОВІ печі, пральні машини, кольорові телевізори і т. д.
1980-е повальна комп'ютеризація!
1990-і починається бум інтернету, в Росії трохи пізніше.
2000— на телекомунікації — інформаційних технології.
Підлогу Зейн Пілзер — радник двох Президентів США. Людина, який передбачив два буму — у 80-х комп'ютерний і в 90-х інтернет, пише:
Давайте подивимося на Мережеві компанії з мільярдними оборотами. Всі ці компанії з продуктами Wellness. І тільки одна косметична, народжена давним-давно Mary Kay Cosmetics.
З-за того, що людям Baby Boom нікуди буде подітися, на ринку будуть прогресувати компанії МЛМ з продукцією Wellness. Чому?
Людям Baby Boom 42-62гг. і вони не хочуть хворіти, старіти і вмирати, тобто віковий фактор.
Одні не мають великих заробітків, і будуть отримувати мізерну пенсію, в інших її може взагалі не бути. Так як цим людям все складніше знайти роботу, вони змушені йти в індустрію МЛМ + Wellness.
Слово Wellness — колись означало просто гарне здоров'я. Сьогодні Wellness — це якісна життя у всіх її проявах.
Сьогодні Wellness — це потужна індустрія з оборотом 500 млрд. доларів на 2007р. А якщо врахувати, що в 2002 році оборот цій індустрії складав 200 млрд. доларів, то розсудливим людям зрозуміло — бум Wellness починається!
Питання «чому в Мережевому маркетингу багато людей у віці?» відпадає сам собою, тому, що таких людей просто більше! Молодь ще не хворіє, до старості далеко і є перспективи працевлаштування.
Люди Baby Boom зрозуміли, що перспектив немає і треба щось робити.
Основна маса людей не у справ, немає фінансової захищеності, немає роботи, почати бізнес дуже складно, і немає ніякої перспективи. Майбутнє невизначено!
Одна з книг Підлоги Зейна Пилзера «Революція Wellness. Як створити собі стан в індустрії наступного трильйона доларів», навіть викликала слухання в конгресі США.
Були зроблені два дуже важливих висновки:
Перший: Визнаний факт виникнення нової індустрії — Wellness.
Індустрія здоров'я, краси і довголіття! Товари і послуги Wellness, будуть користуватися максимальним попитом у найближчі 10-15 років.
На чолі цієї індустрії встануть люди, які розуміють особисту відповідальність за своє здоров'я, наймаються різними системами оздоровлення, в тому числі і нетрадиційними, свідомо відмовляються від прийому будь-яких хімічних препаратів. Це люди, ціла армія яких в Європі, США, Японії (а тепер вже в Росії) множиться кожен рік, і доходи Wellness ростуть по експоненті.
За прогнозом Пилзера, Wellness-індустрія перевищить обіг в 1 трильйон доларів вже до 2020 року (і це тільки в США, не кажучи про усьому світі). Цей трильйон буде «взято» з доходів двох інших гігантів: Індустрії швидкого харчування (Fast Food) і Фармацевтичної індустрії.
Як же реагують харчова та фармацевтична галузі на «втрату» клієнтів?
Ми бачимо запеклу боротьбу в пресі, телебаченні, радіо, кіно. Ми бачимо потік замовних статей, присвячених дискредитації БАД (біологічно активних добавок до їжі) і здорового способу життя.
«Проштовхування» різних лікарських засобів, ангажування лікарів, «прив'язку» їх до фармацевтичним фірмам. По кілька разів на день ми стикаємося з рекламою ліків і високо-вуглеводних харчових продуктів, спрямованої на дітей. Ці фірми «вирощують» собі клієнтуру «з пелюшок»! Вони витрачають колосальну кількість грошей, мільйони доларів на те, щоб заволодіти увагою нових споживачів. Ми повинні це знати і розуміти, тому що ми несемо особисту відповідальність за власне здоров'я.
А людина, яка усвідомлює механізми, що відбуваються в суспільстві, вже попереджений, значить озброєний.
Другий висновок був несподіваним для американського суспільства:
На чолі Wellness-індустрії стане Network Industry — Індустрія Мережевого Маркетингу. Цей висновок шокував громадськість США та Європи. Для роботи в галузі Wellness потрібна ціла армія навчених людей, які самі є прихильниками Wellness, які пропагують нову культуру здоров'я. Це буде інтелектуальна дистрибуція.
Мережевий маркетинг — це ідеальний соціально-економічний інструмент для проведення Wellness в уми мільйонів людей, завдяки своїм основним особливостям:
Підготовлені і навчені дистриб'ютори, які самі досягли результату у сфері Wellness; Чітко налагоджений механізм збуту, доставляє послуги та товари Wellness до кінцевих споживачів максимум за півтора-дві години; Широкий спектр цих товарів і послуг, що дає можливість підібрати індивідуальну програму оздоровлення для кожного споживача.
- Витамин D и Covid: Первые исследованияВ крупном популяционном исследовании, проведенном в Израиле с 1 февраля по 30 апреля 2020 года, было установлено, что низкий уровень витамина D в плазме является независимым фактором риска заражения COVID-19. Исследование было опубликовано 23 июля вПовна версія статті
- Як протистояти ГРВІ та короновирусной інфекціїНавесні традиційно прийнято підтримувати імунітет організму, а тут ще коронавірус. Що робити?Повна версія статті